Ultimate magazine theme for WordPress.

Poșta Română lansează noua identitate vizuală. Noul logo, făcut parcă de un copil, a costat cât o casă

0 145

Poșta Română marchează încă un moment istoric în evoluția sa din ultimii  ani: lansarea noii identități vizuale, simbol al unei strategii de repoziționare a Companiei Naționale ,,Poșta Română” alături de marile administrații poștale naționale din alte țări care s-au reinventat pentru a rămâne relevante într-o lume digitalizată în schimbare. Noul logo al Poștei Române a costat, atenție, 48.000 de euro.

Evenimentul a avut loc de Ziua Mondială a Poștei și marchează începutul unei noi ere pentru companie – o eră a modernizării, a curajului și a deciziilor asumate.

Noua identitate vizuală este mai mult decât o schimbare de imagine– este o declarație de intenție. Ea anunță o viziune pe termen lung, care repoziționează Poșta Română drept o companie modernă, competitivă și relevantă pentru următoarele decenii.

Noua strategie de repoziționare a Poștei Române este construită pe trei piloni majori:

  1. Ghișeu Universal – infrastructura esențială de relație între cetățeni, companii și instituțiile statului;
  2. Curierat și logistică – dezvoltarea unei rețele moderne de hub-uri logistice, competitive pe piața e-commerce și last-mile;
  3. Servicii financiar-bancare – soluții digitale rapide, sigure și accesibile pentru toți clienții.

„O țară stabilă are nevoie de o poștă stabilă. Ne aflăm într-un moment de tranziție de la tradiție la digitalizare. Credem în rolul nostru strategic și ne asumăm că trebuie să ne schimbăm pentru a rămâne relevanți și puternici încă cel puțin 163 de ani. Poșta Română face puntea între stat, cetățeni și companii, între generații, între trecut și viitor. Tocmai de aceea, am ales o schimbare fresh, profundă și revoluționară”, a subliniat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.

Procesul de rebranding a fost realizat în parteneriat cu INOVEO Concept, agenție românească de prestigiu, recunoscută pentru portofoliul său bogat de proiecte de brand de anvergură. Rebrandingul s-a bazat pe un studiu amplu privind percepția publică și a scos la iveală nevoia de modernizare, de claritate și de servicii integrate. Rezultatul: o identitate vizuală puternică, coerentă și adaptată realității digitale, sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate: Imobiliare, Tipografie, Finance, Logistics, Ghișeu Universal și a unui brand endorsat: ZOR de la Poșta Română.

„Onoarea de a lucra pentru Poșta Română a adus, pentru fiecare membru al echipei INOVEO, mândrie și responsabilitate. Prin metodologia™ INOVEO de rebranding, am adus claritate, structură și o nouă identitate strategică și vizuală pentru un brand emblematic al României. Am fost alături de management și de echipele interne pentru a construi o viziune coerentă și un brand pregătit pentru următorii 100 de ani”, a declarat Dochița Zenoveiov, fondator și strateg de brand INOVEO.

Prin această lansare, Poșta Română face un pas hotărât către viitor, redefinindu-și imaginea și reafirmându-și angajamentul pentru inovație, performanță și încredere.
Noua identitate vizuală este mai mult decât o schimbare de imagine – este începutul unei noi ere pentru Poșta Română.

Regăsiți pe următorul link conceptul și noua identitate vizuală a Poștei Române: https://inoveo.ro/portofoliu/posta-romana/ .

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.