Ultimate magazine theme for WordPress.

Un DOREL de la VODAFONE a lăsat clienții fără serviciile de internet și televiziune

0 658

Serviciile fixe de la VODAFONE România, internet și televiziune, sunt nefuncționale în mai multe zone din județul Cluj. Avaria a apărut marți, în jurul orei 14:00. Până miercuri la ora 12:00, angajații companiei nu au soluționat problema. Afectați sunt clienții Vodafone, dar și foștii clienți UPC. Pentru rezolvarea problemei, angajații companiei au nevoie de 24 de ore.

Încă din primele momente ale avariei, niciun operator al companiei nu răspundea apelurilor. Timpii de așteptare la call center depășeau 30 de minute.

DOREL DE LA VODAFONE A TĂIAT UN CABLU

Reprezentanții VODAFONE susțin că un angajat, în timpul unor lucrări de instalare a serviciilor, a secționat cablul de fibră optică. Pentru înlocuirea respectivului cablu, angajații companiei au nevoie de aproape 24 de ore.

„Am verificat cu colegii mei din tehnic și am aflat că ieri, 15 iunie 2021, în urma unei instalări de servicii fixe la un client din localitatea Florești, județul Cluj, din cauza gradului ridicat de complexitate a lucrării a fost secționată fibră optică dintr-un nod de comunicații electronice. Echipa de tehnicieni lucrează la remedierea situației și preconizăm că serviciile fixe vor funcționa din nou în paramaetrii normali în jurul orei 13.00”, a precizat pentru INFO HUEDIN – Cristina Stăiculescu Senior Manager, Corporate Communications & CSR în cadrul VODAFONE România.

DEZINTERES PENTRU CLIENȚI

Vodafone România se pare că nu este la prima problemă de ordin tehnic. Pe pagina de Facebook a companiei, clienții nemulțumiți de servicii, din toată țara, și-au exprimat indignarea în zeci, poate sute de comentarii. Probleme par să existe și în alte zone ale țării.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.