Ultimate magazine theme for WordPress.

GOTO Parking continuă demersurile pentru digitalizarea parcării

0 100

GOTO Parking, parcarea Aeroportului Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca, a devenit cea mai modernă parcare din România în urma unor investiții de peste 500.000 de euro, o mare parte a acestei sume mergând spre digitalizare. Astfel, GOTO Parking este singura parcare de aeroport din România care are un sistem integrat de management al parcării, posibilitatea de a rezerva locuri prin aplicați Zen Parking și plata taxei de parcare prin aplicația yeParking.

Încă de la preluarea parcării aeroportului din Cluj-Napoca, reprezentanții GOTO Parking s-au axat pe ideea de a oferi clienților cea mai modernă experiență pe care o pot găsi în parcarea unui aeroport din România, care se aliniază standardelor oricărui spațiu dedicat staționării mașinilor din Europa Occidentală.

Unele dintre principalele noastre obiective au fost și continuă să fie modernizarea parcării și adaptarea la dorințele clienților noștri. Am ținut cont de numărul de locuri, însă o parte considerabilă a investițiiilor noastre merge spre digitalizare, urmând practicile europene de smart parking pentru ca utilizarea serviciilor noastre să fie cât mai accesibilă. Parcarea mașinii însemna până nu demult o decizie de moment, cu plata în numerar. Includerea tehnologiei în această metodă este o schimbare de cultură care probabil va dura până va deveni o normalitate, însă ne bucurăm că suntem promotori în acestă direcție”, a declarat Dan Danciu, Director General GOTO Parking.

Datorită unui număr tot mai mare de clienți care au nevoie să staționeze în parcarea aeroportului din Cluj-Napoca, s-a implementat sistemul de recunoaștere a numerelor de împatriculare, GOTO Parking devenind prima parcare de aeroport din România care oferă acest serviciu. Recunoașterea plăcuțelor de înmatriculare oferă un plus de siguranță, dar în același timp ajută la crearea unui sistem de trafic bine dezvoltat, care este necesar în contextul în care, în primele nouă luni ale acestui an, pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” din Cluj-Napoca s-au înregistrat 542.700 pasageri îmbarcați și 528.200 pasageri debarcați.

De asemenea, GOTO Parking este un pionier în țara noastră în ceea ce privește și modalitățile moderne de plată. Achitarea contravalorii timpului de staționare se poate realiza rapid, cu ușurință și în siguranță, chiar din confortul mașinii, prin intermediul aplicației yeParking. Aplicația poate fi instalată, în mod gratuit, pe sistemele de operare, iOS și Android, iar plata se poate efectua prin simpla scanare a cardului de acces eliberat la intrare.

Încă de la început am dorit să ne aliniem tendinței de digitalizare pe care o urmează companiile din Cluj-Napoca și să oferim clienților instrumentele necesare prin care parcarea mașinii să fie accesibilă și modernă. Soluțiile digitale au devenit o parte integrată a vieților noastre, iar posibilitățile nelimitate pe care ni le oferă acestea ne ajută să economisim timp. O parcare inteligentă ajută la optimizarea utilizării spațiului de parcare, la îmbunătățirea eficienței operațiunilor de parcare și la fluidizarea traficului”, a adăugat Dan Danciu.

GOTO Parking a continuat să investească în transformarea digitală și în acest an, oferind și alte opțiuni prin care modalitatea de parcare a mașinii să fie cât mai eficientă. Clienții care doresc să rezerve din timp un loc de parcare, pot face acest lucru prin intermediul aplicației ZEN PARKING. Instalarea acestei aplicații este gratuită, și oferă acces la o largă rețea de parcări atât din Cluj-Napoca, cât și din alte orașe ale țării.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.