ANUNȚ important de la Primăria Huedin pentru toți șoferii și deținătorii de autoturisme

ANUNȚ important de la Primăria Huedin pentru toți șoferii și deținătorii de autoturisme

Primăria Huedin anunță că de joi, 14 decembrie 2017, până la finalul anului, se pot depune solicitări pentru eliberarea abonamentelor de parcare de reședință pe anul 2018, în timp ce taxa abonamentelor de parcare se poate achita începând din 5 ianuarie 2018 până la sfârșitul lunii martie 2018. Mai jos citiți cine poate beneficia de locuri de parcare în Huedin și lista cu actele necesare pentru obținerea lor. În cazul în care nu închiriați un loc de parcare și sunteți depistați, riscați amenzi. Un abonament de parcare pe anul 2018 are tariful de 102 lei. Descărcați de mai jos cererea care trebuie să fie completată când mergeți la Primăria Huedin și solicitați locul de parcare. În funcție de situațiile descrise mai jos trebuie să dețineți asupra dumneavoastră documentele solicitate în copie și original.

Documentele pentru locuri de parcare se pot depune la biroul Primăriei Huedin.

Iată cine poate beneficia de abonament de parcare pe anul 2018!

Persoanele fizice care doresc un loc de parcare trebuie să aibă buletin pe Huedin sau flotant, iar autoturismul să fie pe numele lor.

Persoanele fizice, cu autoturism de firmă, care doresc un loc de parcare au nevoie de o adeverință de la serviciu prin care să se arate că persoana X folosește autovehiculul și în afara programului de muncă și parchează în Huedin la adresa unde are domiciliu permanent pe cartea de identitate sau flotant.

La abonamentele de parcare au prioritate persoanele fizice.

Documente necesare pentru obținerea unui loc de parcare persoane fizice:

TOATE DOCUMENTELE SE PREZINTĂ ÎN COPIE ȘI ORIGINAL!

– Cerere către Primăria Huedin
– Cartea de identitate/buletinul solicitantului
– Certificat de înmatriculare autoturism proprietate (talonul) ITP valabil

Documente necesare pentru obținerea unui loc de parcare persoane fizice cu mașină de firmă:

TOATE DOCUMENTELE SE PREZINTĂ ÎN COPIE ȘI ORIGINAL!

– Cerere către Primăria Huedin
– Adeverință de la angajator că folosiți mașina de serviciu și în interes personal și o parcați la adresa de domiciliu din Huedin, domiciliu permanent sau cu flotant
– Certificat de înmatriculare autoturism (talonul) ITP valabil
– Cartea de identitate/buletinul solicitantului

Documente necesare pentru obținerea unui loc de parcare persoane juridice:

TOATE DOCUMENTELE SE PREZINTĂ ÎN COPIE ȘI ORIGINAL!

– Cerere către Primăria Huedin
– Certificat înmatriculare autoturism în proprietate, cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate
– Cartea de identitate/buletinul solicitantului (reprezentant legal)

Documente necesare pentru obținerea unui loc de parcare în condițiile în care autoturismul nu este transcris pe dumneavoastră:

TOATE DOCUMENTELE SE PREZINTĂ ÎN COPIE ȘI ORIGINAL!

– Cerere către Primăria Huedin
– Contract de vânzare-cumpărare
– Certificat înmatriculare autoturism în proprietate, cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate
– Cartea de identitate/buletinul solicitantului (reprezentant legal)

NU UITAȚI! Descărcați cererea de mai jos, o completați și pe urmă vă prezentați la Primăria Huedin, împreună cu celelalte documente, pentru a solicita un loc de parcare.

Categories: Local

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*